1. Określamy pogodę przy piosence: How’s the weather?- jaka jest pogoda?
https://www.youtube.com/watch?v=XcW9Ct000yY&t=9s
następnie odpowiadamy: sunny-słonecznie, rainy-deszczowo, windy-wietrznie, cold-zimno, warm-ciepło, cloudy-pochmurno.
2. A teraz czas na rozgrzewkę z piosenką: elephant dance:
https://www.youtube.com/watch?v=nY3N_j6KmNE
dz. utrwala czynności: dance-tańczyć, stomp-tupać, wiggle-poruszać, run-biegać, walk-spacerować
części ciała: ears-uszy, nose-nos, belly-brzuszek, toes-palce u stóp, tail-ogonek, eyes-oczy.
3. Osłuchanie się z piosenką: five little flowers i utrwalenia liczenia do 5. Na słowo: five – dz. pokazuje 5 paluszków, sun- pokazujemy słoneczko rączkami, na słowo: down- zniżamy się pomału w dół, i liczymy na paluszkach od 1-5:one, two, fhree, four, five.
https://youtu.be/eFWXPmUg_IQ
4. Wprowadzenie słownictwa za pomocą video flash cards:
https://www.youtube.com/watch?v=bV8MSaYlSbc
A farm/ farma
A cow -krowa
A horse- koń
A sheep - owca
A duck- kaczka
A pig- świnka
5. Zabawa przy piosence: what is it?-co to jest? Odgadujemy zwierzątka: a sheep-owca, a cow- krowa, a pig- świnka, a horse-koń, a duck – kaczka, a rooster - kogut
https://www.youtube.com/watch?v=mUeSNpv5dd4
6. Utrwalenie poznanej piosenki z króliczkiem: „The Way the Bunny Hops-Easter Bunny Song.”:
https://www.youtube.com/watch?v=hb9tt7LiYrc
Dz. utrwala czynności, które robi zajączek:
Hop-podskakuje na jednej nodze
Wiggles his nose – porusza noskiem
Flop his ears – klapie uszkami
Shakes his tail – potrząsa ogonkiem