O przedszkolu
Aktualności
Grupy przedszkolne
Strefa Rodzica
Biuletyn Informacji Publicznej
Porady dla rodziców
Rada Rodziców
Opłaty
Żywienie
Jadłospis
Akcje charytatywne
Archiwum
RODO
Rekrutacja
Kontakt
ePUAP

line

Tematyka tygodniowa.

Październik.

line

KOLOROWE WARZYWA
Poznajemy wybrane warzywa;
Warzywo do warzywa;
Witaminowa piosenka;
Kapuściane wzorki;
Jarzynowe zagadki.


Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne):


rozwijanie mowy;
rozpoznawanie i nazywanie wybranych warzyw;
rozróżnianie ich za pomocą wzroku, dotyku, smaku, zapachu;
rozwijanie umiejętności tworzenia prostych kolekcji;
umuzykalnienie dzieci;
rozwijanie sprawności manualnych;
rozwijanie mowy i myślenia.

JAK JESIENIĄ DBAĆ O ZDROWIE?
Dbamy o zdrowie;
Z wizytą u lekarza;
Witaminy ukryte w przetworach;
Kwadratowy zawrót głowy;
Zabawy jesienią.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne):


rozwijanie mowy;
kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych;
rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego;
kształcenie poczucia rytmu;
doskonalenie dykcji i artykulacji;
rozwijanie sprawności ruchowej;
rozwijanie orientacji przestrzennej;
rozwijanie sprawności manualnej;
wzbogacenie wiedzy na temat zachowania sprzyjającego zdrowiu.

CO MOGĘ ROBIĆ JESIENIĄ?

Kalosze i parasol;
W zdrowym ciele - zdrowy duch;
Jesienne zawody;
Jesienny wiatr;
Rośliny tańczące na wietrze.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne):

rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat;
zwrócenie uwagi na konieczność dobierania ubioru do warunków atmosferycznych;
rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego;
kształtowanie nawyków sprzyjających zdrowiu;
rozwijanie swobody ruchów;
doskonalenie dykcji i artykulacji;
rozwijanie sprawności ruchowej;
kształtowanie umiejętności uważnego słuchania poleceń;
rozwijanie sprawności manualnej;
rozwijanie ciekawości poznawczej.

JAKIE PLANY NA JESIEŃ MAJĄ ZWIERZĘTA?

Spiżarnia wiewiórki;
Leśne głosy i odgłosy;
Przyloty i odloty ptaków;
Czas zmienić futro na zimowe;
Pan Jeż.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne (cele główne):

rozwijanie mowy;
rozwijanie spostrzegawczości i umiejętności manualnych;
poznawanie jesiennych zwyczajów wybranych zwierząt;
rozwijanie umiejętności matematycznych;
rozwijanie umiejętności improwizacji ruchowych;
doskonalenie percepcji słuchowej;
rozwijanie sprawności ruchowej;
kształtowanie umiejętności uważnego słuchania poleceń;
poznanie wyglądu i zwyczajów jeża jesienią;
rozwijanie umiejętności manualnych.

line